Sunday, February 27, 2005

Dorinta de a edita un ziar

Ideea de a avea numele tiparit intr-o revista ne-a incercat pe toti. Am privit, uneori, cu invidie un coleg care a reusit. Nu stiam cum am putea sa facem si noi acest lucru. Dupa 1989, ideea de a edita o revista scolara i-a entuziasmat pe multi profesori, care au incercat astfel sa-si implineasca un vis. Li s-au alaturat elevi inimosi si cu talent, care si-au vazut astfel dorintele implinite. Va propun sa imvatam impreuna cum se realizeaza un ziar sau o revista scolara. Ce ziceti?
Gabriela Girmacea

7 comments:

  1. Prima lectie de jurnalism ar fi: "Structura unei redactii".

    ReplyDelete
  2. Felicitari Gabriela si mult succes!

    ReplyDelete
  3. Dă-ţi drumul! Sunt destui ţărani însetaţi pe câmpurile patriei...
    Spune ce ai de spus!

    ReplyDelete
  4. Imi pare rau ca nu ai mai continuat sa scrii pe blog. Sunt multe persoane care isi doresc sa devina jurnalisti sau macar ceva din sfera mass-mediei. Eu studiez Jurnalismul la Cuza in Iasi si, cu toate ca am venit cu cele mai mari sperante, am ajuns sa detest aceasta meserie din cauza profesorilor. De aceea am ajuns sa "invat meserie" de pe net si am ajuns pe blogul tau. Sper sa revii pentru ca ai deja un sustinator aici.

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  6. Am revenit si sper sa schimbam idei frumoase.

    ReplyDelete
  7. Anonymous1:11 PM

    Ma bucur foarte mult ca inca va preocupa sfera Jurnalistica. Pot spune ca pasiunea mea pentru jurnalism a inflorit inca din liceu, in urma cursului de Jurnalism si Comunicare pe care l-am facut cu dvs. . In prezent sunt studenta la Facultatea de Jurnalism si urmez de asemenea Scoala de Televiziune si Film. Faptul ca aceasta ramura aceasta este complexa, ma face sa iubesc mai mult ceea ce fac. Va sustin intru totul si sper sa fiti si pentru alti elevi un exemplu pozitiv cum ati fost pentru mine.Cu respect Madalina Muche:)

    ReplyDelete