Saturday, March 05, 2005

A treia lectie - Continutul revistei

Continutul unei reviste trebuie sa fie gradat, deoarece nici un cititor nu o abordeaza ca pe o carte. El citeste doar ce il intereseaza. Prima privire asupra revistei creeaza o impresie asupra continutului. Cititorul asteapta sa vada un articol sau o informatie care sa-i sara in ochi. Apoi citeste, discuta cu prietenii si recomanda sau nu publicatia. E bine ca o rubrica sa aiba un loc bine stabilit intr-o revista pentru ca cititorul o va cauta din start, daca este obisnuit cu formatul publicatiei. Acest lucru este foarte important pentru revista. O data stabilita o structura a revistei e bine ca aceasta sa fie pastrata mai mult timp. O structura stabila a revistei este un instrument elementar pentru crearea legaturii dintre cititor si revista.

5 comments:

  1. hello...dau admiterea la jurnalism anul asta, mai exact luni, crezi ca ai putea sa imi dai niste sfaturi?...orice ar fi binevenit :D. mi-e cam frica de concurenta, sincer...o adresa de mail?..un id de messenger?

    ReplyDelete
  2. O intrebare: Cum s-ar putea traduce in romaneste numele acelor pagini care in strainatate sunt numite "Dossier"?

    ReplyDelete
  3. Mi-am facut un blog de ceva timp si as vrea sa te intreb dak vrei sa facem schimb de linkuri...dak da intra sa vb pe id-ul diana_turcu91...ast rasp:d

    ReplyDelete
  4. Buna!! E interesant blog-ul tau si util,mai ales pt cei ca mine! In curand voi termina liceul si ma gandesc tot mai serios sa editez un ziar local. Partea cae mai dificila e inceputul care pentru mine e destul de vag. Ma gandeam ca poate mi-ai putea da niste sfaturi sau orice altceva ce m-ar putea ajuta...ti-as fi recunoscatoare. Mersi mult si bafta!

    ReplyDelete
  5. Putem face schimb de adrese daca revenirea mea pe acest blog nu este prea tarzie. Va astept.

    ReplyDelete